אודות המרכז מה במרכז רפואי וטרינרי אילן

טיפול רפואי וטרינרי

במרכז הרפואי אנו מעניקים לחיות המחמד טיפול רפואי כמו גם שרותי חירום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אנו נותנים לחיות המחמד שלכם את הטיפול המקצועי, המהיר והמקיף ביותר ותמיד דואגים לשמור על הגינות ויחס אישי ואוהב. חשוב לנו שחווית הביקור שלכם ושל חיית המחמד שאיתכם במרכז הוטרינרי תהיה חיובית ונעימה. צוות הרופאים והסייעים שלנו יעשה את המירב כדי להפחית את חרדת חיית המחמד ואת חוסר הנוחות שלה מהטיפול.

אבחון וטרינרי מתקדם ומהיר

במרכז הרפואי שלנו צוות רופאים וסייעים וטרינרים בעל נסיון רב, ידע לאבחן ולפתור מקרים רפואיים מורכבים וזמינות בכל שעה ובכל יום כדי להעניק עזרה רפואית לחיית המחמד שלכם ולענות לכל שאלה דחופה.במרכז הרפואי ציוד רפואי אבחוני מהמתקדמים ביותר:

מעבדת דם ממוחשבת וחדישה הנותנת תוצאות מהירות ומדוייקות תוך כ-15 דקות. במעבדה נעשות גם בדיקות מיקרוסקופיות, בדיקות שתן וצואה ובדיקות סרולוגיות (לטפילים שונים ווירוסים).
מכשיר רנטגן חדיש עם פיתוח ממוחשב בטכנולוגיית DR המעניק חדות בפרטים הקטנים ביותר בצילומים ומשפר לאין ערוך את האבחון של בעיות רפואיות וניתוחיות.
מכשיר אולטראסאונד חדיש בטכנולוגיה מתקדמת. המכשיר בעל טכנולוגיית דופלר צבע להדגמת זרימת הדם.
מחלקה דנטלית הכוללת יחדה לטיפולים דנטאלים ורנטגן דנטלי עם פיתוח דיגיטאלי.
שרות אנדוסקופיה וטרינרית לאבחון לא פולשני של בעיות רפואיות שונות.
אבחון אופטלמולוגי מתקדם בעזרת ציוד ייעודי הכולל טונופן – מכשיר חדיש לאבחון לחץ תוך עיני.

טיפולים רפואיים וטרינרים

במרכז הרפואי שני חדרי בדיקה וטיפול בהם מבצעים רופאי המרכז את הבדיקות הרפואיות, הטיפולים והחיסונים לחיות המחמד.

טיפולים דנטלים

במרפאה מחלקה דנטלית הכוללת יחידת טיפולים, מכשיר רנטגן דנטאלי חדיש ומערכת פיתוח צילומי שיניים עם פלטות פוספוריות לתמונה חדה ברזולוציה גבוהה. אנו מבצעים טיפולי שיניים מורכבים כמו גם ניקויי שיניים שיגרתיים.

Click To Enlarge

ניתוחים

ניתוחים סטרילים כגון ניתוחי רקמה רכה וניתוחים אורטופדים נעשים בחדר הניתוח הסטרילי. פרוצידורות שאינן סטריליות נעשות בחדר הניתוח המשני.
ניתוחי הרקמות הרכות נעשות בסיוע מכשיר לייזר 2 CO או ברדיוסרג'רי המיועדים לניתוחים מדוייקים, המלווים בפחות דימום וכאב. לניתוחים האורטופדיים ציוד יעודי מתקדם – פלטות, פינים וקיבועיים חיצוניים.
במהלך ההרדמה אנו מקפידים על ניטור צמוד של חיית המחמד עם מוניטור חדיש המודד רמות חמצן בדם, לחץ דם, קצב לב, א.ק.ג. וטמפרטורת הגוף.

Click To Enlarge

מחלקת אשפוז

מיועדת לחיות מחמד שעבורן נדרשת השגחה צמודה, טיפול אינטנסיבי והתאוששות מניתוחים במהלך כל שעות היממה.

במחלקת החירום של המרכז הרפואי כלוב חמצן יעודי שחשיבותו גדולה בייצוב כלבים, חתולים וחיות אקזוטיות הסובלות ממצוקה נשימתית. מצבים הגורמים לקשיים בנשימה ולצורך בתוספת חמצן כוללים מחלות לב, דלקות ריאות, תאונות דרכים עם פגיעת בית חזה או פגיעת ראש, אנמיה (חוסר דם) ומצבים נוספים.

היתרון העיקרי בכלוב חמצן הוא היכולת ליצור סביבה מבוקרת שבה ריכוז החמצן גבוה במידה ניכרת (פי 3-4  מריכוזו באויר) וזאת מבלי לגרום לחץ נוסף לבעל החיים. כלוב החמצן בנוי בצורה המאפשרת בדיקה וטיפול בבעל החיים מבלי לפתוח את דלתות הכלוב והנמכת רמות החמצן. הוא מווסת טמפרטורה, לחות ורמות חמצן ופחמן דו חמצני. רמות החמצן הגבוהות בתא משפרות את יכולתה של חיית המחמד להתמודד עם הטראומה או המחלה ממנה היא סובלת ומעלות את סיכויי החלמתה. 

Click To Enlarge

מספרה לחיות מחמד

בצמוד למרכז הרפואי נמצאת המספרה של תמי – ספרית כלבים ותיקה ומוכשרת המעניקה את כל שירותי הספרות לכלבים, חתולים וגם חיות אחרות.

Click To Enlarge